Klachtenregeling

Ergotherapie Nadieh streeft ernaar u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over bepaalde zaken of een klacht heeft over Ergotherapie Nadieh. Bijvoorbeeld als de zorg niet aan uw wensen voldoet. Daarom is het belangrijk dat u uw klacht kenbaar maakt. Met uw reactie kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Ergotherapie Nadieh heeft een klachtenregeling die tot doel heeft de afhandeling van een klacht zo correct mogelijk te laten verlopen.

Wat te doen als u een klacht heeft
Indien u een klacht heeft, kunt u deze indienen bij Ergotherapie Nadieh door middel van een klachtenformulier. U kunt het klachtenformulier zelf invullen maar ook melden bij uw ergotherapeut. In het laatste geval zal uw ergotherapeut het klachtenformulier voor u invullen. Op het klachtenformulier worden uw klacht en contactgegevens opgenomen. Deze gegevens zijn noodzakelijk om de aanpak en afronding op een correcte wijze aan u terug te koppelen. Wanneer de klacht is afgehandeld, worden de afspraak en oplossing op het klachtenformulier geregistreerd.  Afgehandelde klachten worden ten minste één jaar door de praktijk bewaard.

Klachtenloket Paramedici
Ook kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici (KLP). Het Klachtenloket Paramedici informeert u over mogelijkheden om een klacht op te lossen en geeft antwoord op vragen. Bent u ontevreden over Ergotherapie Nadieh en lukt het niet om de klacht samen op te lossen? Dan kunt u via het Klachtenloket Paramedici een klacht indienen. Een klachtenfunctionaris begeleidt en ondersteunt u kosteloos bij het klachtenproces.

Klachtenloket Paramedici 
Postbus 19207 
3501 DE Utrecht 
T 030 310 09 29 
E info@klachtenloketparamedici.nl 

Walramstraat 1 6131 BK Sittard | info@ergotherapienadieh.nl | 06 15 36 82 56